Тут є один нюанс.
Якщо не пробувати робити універсальних героїв або хоча б імітацію чи теоретичний шанс бути таким,то будуть спостерігатися "стражі ворот", "стовпи підводдя" і таке інше.
Якщо ми говоримо про цікавий контент (теоретично) для будь-якого гравця,тоді не може бути такого, що блок має стояти весь бій біля своїх кастерів і охороняти їх з шансом 30% чи тільки ходити на мобів у команді де треба кураж 100 і рб. Гравець, який вибрав клас майстер щита так само має право якось бити якихось мобів чи вбивати суперника в рівному бою. Хоч дорого,хоч теоретично, але повинен мати змогу це робити. В іншому випадку цей клас буде зникати. І це стосуватися не тільки блоків, а всіх без виключення.
Тому і треба шукати баланс. Уже проходили:
1. Світлих магів 20+
2. Блоків антифізів
3. Блоків з подивом
4. Джагів з емпатом
5. Луків ядовиків
І багато іншого.
Зміни це добре,але вони мають бути зважені і обґрунтуванні
Угу, согласен с подавом, там не должно быть привязки, вполне логическое изменение было, но здесь слишком ненужная однобокая обнова, это как если бы гарпун работал с топорами.